wtorek, 1 sierpnia 2017

Food book #93 - kulki mocy

Ostatnio wszyscy robią te kulki mocy - postanowiłam zrobić i ja :) Rzeczywiście, opłacało się!

Spróbujcie sami - są bardzo łatwe do zrobienia!

Do ich zrobienia potrzebowałam ( na około 12 kulek) :
- 200 g sezamu,
- 100 g ziaren słonecznika,
- 7 - 8 łyżek płynnego miodu,
- 2 - 3 łyżki gorzkiego kakao.

I to wszystko :)



Najpierw uprażyłam na patelni sezam, potem słonecznik. Gdy wystygły, zmieliłam w blenderze. Wrzuciłam do miski razem z resztą składników, wymieszałam ręką, koniecznie spróbowałam
i formowałam kulki.


Po uformowaniu każdą obtaczałam w posypce, którą zrobiłam z łyżki kakao, łyżki sezamu i łyżeczki cynamonu.


Wstawiłam na chwilę do lodówki i można było brać na spacer ;)


Nie zapominając oczywiście o dużej ilości chusteczek i czegoś na przebranie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz