czwartek, 11 maja 2017

Food book #66 - pasta kanapkowa, kurczak z warzywami

Pisząc ten post, zajadam się właśnie kanapkami z przepyszną pastą z suszonych pomidorów, oliwek zielonych, rukoli, soku z limonki, papryczki pepperoni.


Dodałam jeszcze garść orzechów nerkowca, zblendowałam i posmarowałam nią kanapkę.


A na wierzchu - ogórki małosolne ;)


A na obiad zrobiłam kurczaka z warzywami. Pokroiłam cukinię, pieczarki, paprykę zieloną i żółtą.


Rozłożyłam je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, skropiłam olejem, doprawiłam ziołami, solą i pieprzem.


Na warzywa położyłam pokrojonego i doprawionego kurczaka. Piekłam około 30 minut w 200 st.


Ugotowałam też mix kasz, w którym był pęczak, bulgur i soczewica zielona. Kupiłam je w Lidlu i bardzo je polecam!


Tak jak codziennie, uszykowałam wszystkim obiad do pracy.


 Też zabieracie takie pudełeczka do pracy? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz