wtorek, 25 lipca 2017

Food book #89 - makaron z kabaczkiem w sosie pomidorowo - paprykowym; przetwory

A pod ten deszczowy wtorek proponuję makaron w sosie pomidorowo - paprykowym, z boczkiem i kabaczkiem!

Składniki już zdradziłam, więc teraz zdradzę co i jak robiłam po kolei ;)

Najpierw pokroiłam boczek i podsmażyłam go na patelni - oczywiście nie używając żadnego tłuszczu.

Następnie pokroiłam kabaczki - spójrzcie jakie były wielkie! Myślałam że zużyję je wszystkie, jednak jeden zdecydowanie wystarczył. Pokroiłam również cebulę i pietruszkę.




Na drugiej, głębokiej patelni rozpuściłam olej kokosowy i zeszkliłam cebulę.


Odsączyłam boczek z tłuszczu ( wyłożyłam go po prostu na ręcznik papierowy ) i dodałam do cebuli.
Dołożyłam pokrojony kabaczek.


Wszystko doprawiłam solą, pieprzem, kurkumą, wymieszałam i zabrałam się za robienie sosu.


Przygotowałam pomidory i paprykę. Pokroiłam i wrzuciłam do blendera. Dodałam troszeczkę wody i dobrze doprawiłam - czosnkiem, bazylią, tymiankiem, oregano i dolałam do patelni.


Wszystko wymieszałam, doprawiłam jeszcze bardziej, dodałam pietruszkę i gotowe :)



Jeszcze tak na koniec chciałabym się Wam pochwalić moim mężem - zobaczcie jak się napracował!

Zrobił przetwory na całą zimę!






Nawet jarmuż mam zamrożony :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz